poniedziałek, 5 maja 2014

KONIEC KONKURSU!!!

Zakończyłam właśnie konkurs, który powinnam zakończyć już prawie tydzień temu. Dałam wam wydłużony czas, ale jak widać nikt nie skorzystał. Szkoda :( Jednak dostałam jednego One Shota. Jest na prawdę genialny i cudowny. Słowami się go nie da opisać. Jego autorką jest Kasia Verdas i dziękuję jej za wzięcie udziału w tym konkursie. Nie wiem czy jest sens ją teraz nagradzać dedykacjami i zdradzeniami rozdziałów (Kasia Ty i tak wiesz już za dużo :D), ale dam jej kolaż i dyplom. Przykro mi Kasiu ale Twój kolaż będzie bez pary, bo będzie specjalnie dla Ciebie :). Bardzo mi przykro, że tylko jedna osoba wzięła w nim udział ale cóż bywa. One Shota Kasi opublikuję jutro :)

Rozdział 24 pojawi się w weekend, ponieważ w tym tygodniu przygotowuję się do urodzin i nie będę miała czasu go wstawić. Przepraszam was, że musicie tak długo czekać ale niestety dochodzi nauka i inne sprawy domowe.

Kocham was <333333
I jeszcze raz przepraszam :)

Kama

P.S. Kasiu i jak podobał się komentarz? :)

1 komentarz: