czwartek, 10 kwietnia 2014

KONKURS!!!

Dzisiaj 10.04.2014r. okazji dwóch miesięcy z wami chciałabym zrobić konkurs na One Shota. Temat prac dowolny, pary też są dowolne jednak osoby występujące w waszych dziełach mają być z  serialu "Violetta". Przyjmę każde pomysły nawet nie z tej planety. Wydaję mi się, że można napisać dużo prac na taki temat (którego nie ma). W ciągu tych dwóch miesięcy mam 1582 wyświetlenia, 64 komentarze i 4 obserwatorów. Opublikowanych prac będzie cztery, a konkretnie

Pierwsze miejsce
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (cztery tygodnie), Dedykacja, Dyplom, Kolaż wybranej pary, Zdradzenie paru sekretów na kolejne rozdziały

Drugie miejsce
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (trzy tygodnie), Dedykacja, Dyplom, Kolaż wybranej pary

Trzecie miejsce
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (dwa tygodnie), Dedykacja, Dyplom, Kolaż wybranej pary

Wyróżnienie
Opublikowanie One Shota, Polecanie bloga (tydzień), Dedykacja, Dyplom,

Jeżeli spodoba mi się więcej prac to możliwe, że tych wyróżnionych będzie więcej. Tym którym się nie uda zdobyć nagrody i jakiegoś miejsca mówię nie poddawać się. Na wasze pracę czekam dwa tygodnie, czyli do 24.04.2014r. Proszę aby na początku One Shota dodać tytuł opowiadania. Proszę też wraz z pracą podać adres email oraz autora. Prace wysyłajcie na moją pocztę kimi.misia@gmail.com. Do udziału zapraszam wszystkich, nawet tych, którzy nie mają bloga. Kocham was wszystkich i powodzenia.

Buziaczki :*********

Kama

2 komentarze:

  1. Bardzo bym chciała wziąć udział w konkursie ,tylko że nie mam pomysłu :(. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, e znajdziesz pomysł. Pamiętaj masz dwa tygodnie :)
    Buziaczki :********
    Kama

    OdpowiedzUsuń