niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołych świąt!!!

Wesołych świąt!
 

Życzę wam wszystkim wesołych świąt Wielkiejnocy oraz jak najbardziej mokrego Dingusa. Mam nadzieję, że zając dał wam małe conieco :). Życzę wam wszystkim by spędzili święta w radości i szczęściu wraz ze swoimi najbliższymi. Kolorowych pisanek i smacznego Wielkanocnego śniadanka. Kocham was Wszystkich <3
 
PS. Chcę Cię Kasiu bardzo przeprosić za wczoraj. Pamiętasz co mówiłam dzień, którego już nigdy nie odzyskam. Mam coś dla Ciebie, ale dostaniesz to potem, a nie na forum mojego bloga, bo to takie wiesz osobiste, takie nasze. Tobie też życzę wesołego jajka i mokrego poniedziałku. Ten post jest tylko dzięki dobroci mojego brata. Piszę z jego komórki. Kocham Cię i jeszcze raz przepraszam.
 

1 komentarz:

  1. Kochana Kamilo<3
    Za co ty mnie przepraszasz? Wiem co mówiłaś, ale cię rozumiem. I szczerze ci powiem, że wczoraj byłam na jakiejś planecie gdzie gdzie kompletnie nie miałam czasu:D
    Pozdrów ode mnie swojego brata :)
    Mam dla ciebie długie sprawozdanie zwierające ciekawe wydarzenia :D
    Tobie również życzę wesołych świąt i mokrego dyngusa. I żeby wiesz kto cię oblał wodą bo wtedy znaczy, że jest tobą zainteresowany:D

    Kocham cię<333
    I do wkrótce :)

    OdpowiedzUsuń