środa, 19 marca 2014

???

???

Mam pytanie. Czy te parę osób, które czyta czy chcecie znać dalszą historię? Jeżeli tak to powiedzcie. Mam nadzieję, że chociaż dwie osoby powiedzą, że tak, bo ja nie wiem czy to pisanie ma sens. Jeżeli mam pisać sama dla siebie to równie dobrze mogę pisać na komputerze. Co za różnica czy tu czy tam? Wiem, że piszę beznadziejnie nie tak jak, niektóre blogerki, ale się staram. Nie zawsze mogę napisać długi rozdział albo ciekawy, ale dajcie mi szansę jeszcze parę rozdziałów. Proszę, dzielę się z wami moją pasją do pisania i mam nadzieję, że to doceniacie. Proszę by chociaż parę osób powie mi jakieś miłe słowa. Mam nadzieję, że docenicie to, że wylewam siódme poty dla was. Wiem , że jestem beznadziejna i nie umiem pisać, ale kocham to robić i kocham wszystkich, którzy to doceniają. Pozdrawiam was serdecznie
 Kama

5 komentarzy:

  1. No więc...
    Od czego by tu zacząć?
    Piszesz pięknie, a opowiadanie jest ciekawe.
    Bardzo bym chciała poznać dalszą częśc tego Cudeńka ;**
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    www.lodoggero-story.blogspot.com
    www.ti-credo-fedemila-story.blogspot.com
    www.dame-lo-que-deseo.blogspot.com

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze jestem zdziwiona, że o takiej porze ktoś to czyta.
      A po drugie, dzięki, dzięki i jeszcze raz dzięki. No oprócz Ciebie to czyta to moja przyjaciółka, ale na bloga nie wchodzi, bo czyta notatki i mnie potem poprawia. Ciesze się, że ktoś mnie docenił no i, że w końcu dostałam jakiś pierwszy prawdziwy komentarz (tamte dwa napisała moja przyjaciółka dla beki). Mam nadzieję, że nie tylko ty doceniasz moją pracę nad tym czymś. Pierwszy raz ktoś mnie docenił z poza mojego grona znajomych. Teraz dzięki tobie czuję, że mam dla kogo pisać i mam nadzieję, że spodobają Ci się moje następne posty. Ja piszę od miesiąca nawet nie i nie mam doświadczenia jak na przykład Kasia Verdas, która mam milion pięćset sto dziewięćset blogów. Przeczytam Twoje blogi z wielką chęcią. Szczerze też lubię Fedemiłę. Co prawda mój blog jest o Leonettcie to pewnie jak sama zauważyłaś inne pary też są. Fede przyjedzie i... Nie powiem, niespodzianka. Dokończę 10 rozdział i mam nadzieję, że się spodoba. Jeszcze raz dziękuję, dziękuję, dziękuję.

      Całuski :*******

      Kama

      Usuń
    2. Moge Ci zrobić niespodzianke jak chcesz <3
      To ja czekam <3
      Ps. Nie masz za co dziękować!

      Buziaczki :*

      Usuń
    3. A jaką niespodziankę? Ucieszę się czy nie?
      PS. Mam za co.

      Całuski :******

      Kama

      Usuń
  2. Blog jest cudowny :3
    Koffam Cię i dzięki że weszłaś do mnie :-*
    Caat :3

    OdpowiedzUsuń