niedziela, 23 marca 2014

Rozdział 11

DEDYKACJA dla Pauline Verdas. Jedyną odważną, która komentowała bloga.

Rozdział 11
„Voi Por Ti”

* Leòn – Resto Band *

Violetta przytuliła się do mnie, po czym ją pocałowałem (po co liczyć i tak będziemy się całować więcej razy). Siedzieliśmy tak w siebie wtuleni przez parę minut. Potem podałem Violettcie rękę i poszliśmy do Studio. Podszedłem do Angie.
- Angie, czy Violetta może pobyć z tobą w trakcie moich zajęć?
- Oczywiście, że tak. Leòn, ale czy przypadkiem nie mamy razem zajęć?
- Tak masz rację, chodź do sali Violu.
Poszliśmy do sali. Angie powiedziała, że mamy zaśpiewać nasze nowe piosenki. Wczoraj ją pisałem dla Violetty. Cieszę się, że ją śpiewam. Stanąłem przy keyboardzie i zacząłem śpiewać.

Es por lo momentos que parezco invisible
Y solo yo entiendo lo que me hiciste
Mirame bien, dime quien es el mejor

Cerca de ti, irresistible
Una actuacion, poco creible
Mirame bien, dime quien es el mejor

Hablemos de una vez
Yo te veo pero tu no ves
En esta historia todo esta al reves
No me importa esta vez
Voy Por Ti , Voy..
Hablemos de una vez
Siempre cerca tuyo estare
Aunque no me veas mirame,
No me importa esta vez
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti

Se que hay momentos
Que parecen posibles
Una mirada , un gesto irrestitible
Mirame bien, dime quien es el mejor

No te das cuenta,
No son compatibles
Quita la venda
Que a tus ojos impide
Mirame bien, dime quien es el mejor

Hablemos de una vez
Yo te veo pero tu no ves
En esta historia todo esta al reves
No me importa esta vez
Voy Por Ti , Voy..
Hablemos de una vez
Siempre cerca tuyo estare
Tuque no me veas mirame,
No me importa esta vez
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti
Voy Por Ti

* Violetta – Studio 21 *

Patrzyłam jak Leòn śpiewa. Przez całą piosenkę wzrok miał skierowany na mnie. Czułam, że jest dla mnie, więc jak do mnie wrócił zapytałam się go
- Leòn, czy to była piosenka dla mnie?
- Tak. A co nie podoba ci się?
- Nie podoba? Jest przecudna.
- Cieszę się, że ci się podoba.
- Ale proszę o ciszę! – krzyknęła Angie.
- Dobrze już nie będziemy – powiedział Leòn. – Ale na spacerze już będziemy gadać.

Siedzieliśmy tak do dzwonka, po czym Leòn zaciągnął mnie na spacer.

Nie chcę mi się pisać, więc tyko powiem proszę o komentarze.

15 komentarzy:

  1. Ciekawe co się wydarzy.. <3333333333333333333333333333333333333333
    Czekam na next <3

    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)
    Leoś i jego anieli głos<3333
    Kochana więcej wiary w siebie, będzie dobrze:)
    Buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę w to uwieżyć, że to przeczytałaś. Masz genialne blogi od, których nie mogę się oderwać i chciałabym pisać jak Ty. Jestem zaszczycona i mam nadzieję, że się podoba. Kocham Cię Buziaczki :******* Kama

      Usuń
    2. Moja niespodzianka^^ Podoba się?

      Usuń
    3. Tak i to bardzo dziękuję CI. Kocham Cię Buziaczki :******* Kama

      Usuń
  3. Kasia i Paulina już skomentowały , czyli będę prawdopodobnie ostatnia .
    Takie życie .
    Bardzo fajnie piszesz .
    Czuć w tym lekkość i magię .
    Osobiście nic bym nie zmieniała .
    A jak bym musiała to kilka rzeczy , ale nie będę ci tu o nich mówić .
    Mam nadzieje , że takich osób jak ty będzie więcej .
    Popieram Kasię .
    Musisz zacząć wierzyć w siebie !
    Bez tego nie osiągniesz sukcesu .
    Ja ze swojej strony mogę obiecać ci , że postaram się częściej komentować .
    Pamiętaj : Wiara !

    Całuje :***

    E.V.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się z każdego komentarza. Wiara. No nie będzie łatwo jeżeli nie doceniają Cię osoby, które kochasz. No w każdym razie postaram się. Kocham Cię i wszystkich czytelników. Pozdrawiam Buraczki :******** Kama

      Usuń
    2. Nie sety nie. Ale jak chcesz możemy porozmawiać na google+. Jeżeli oczywiście chcesz.

      Usuń
  4. AAAA!!! OMG!!! Kasia!?? Jeju ja uwielbiam twoje blogi i razem z Kamą czytamy je i jesteśmy mega zachwycone!!
    A ty Kama i tak wiesz, że kocham tą twoją opowieść :******
    P.S. Sorki że jako anonim ale nie chce mi się zmieniać xD :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wiem. Kasia jest super i kochamy Twoje blogi. Zosia tylko ty masz anonima z wielkich liter. Kocham Cię i Pauline Verdas i Kasię Verdas też i wszystkich moich czytelników.

      Buziaczki :*********

      Kama

      Usuń
  5. Super rozdział :*****
    Caat :3

    OdpowiedzUsuń